7 דרכים שונות לסוגי איתור נזילות

Wiki Article

אז אחרי שהסברנו קצת כמה עולה איתור נזילות, הבנו שהמחיר הוא חשוב מאוד, השירות יכול להפוך את התיקון לנעים יותר וכמובן הציוד המתקדם קריטי כדי שנוכל למצוא עבורכם את התקלה ולהתחיל במלאכת התיקון. בנוסף לכל אלו, יש עוד פרמטר שחשוב לשים עליו דגש והוא כמובן הניסיון ועם הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים אפשר להגיע לפתרון של כל תקלה כי פשוט אחרי שכבר ראינו הכל שום דבר לא יכול להפתיע אותנו.

כאשר בוחנים עלויות של איתור נזילות מים עם מצלמה תרמית כדאי לזכור גם את ההוצאות שנחסכות לכם.

מדוע איתור נזילות במצלמה תרמית כה פופולארי? הנה הסיבות:

נזילות מים בדרך כלל יופיעו לנו במספר דרכים כמו רטיבות בקירות,

אם נדחה את האיתור והתיקון של הנזילה, לא רק שהיא עלולה להחמיר, היא עלולה לגרום לעוד המון בעיות הפוגעות באיכות החיים שלנו וגם בערך של הנכס.

יש דברים שלא מומלץ לחסוך בהם. עובדה תשאלו את חנה מבאר שבע. היא הגיעה לרכוש דירה וראתה כתם מים על הקיר והתקרה. "יש לכם רטיבות", שאלה את בעלי הדירה. שהביטו זה בזו בהשתוממות. "לא מה פתאום, מדובר בעיבוי מהמזגן" השיבו.

לאחר כל עבודה צוות מידרג מתקשר ללקוח, מקבל ממנו חוות דעת ודירוג על מאתר הנזילות ומעדכן את הציונים בטבלה למטה!

מצלמה תרמית מאפשרת לנו לתקן את התקלה מבלי שנצטרך לשבור קירות או להרוס את תשתית הצנרת את הנזילה

לא כולם יודעים אבל בעיות של רטיבות ונזילות הן מסוג הדברים שאנחנו לא רוצים לחכות איתם או להזניח אותם. ברגע ששמנו לב לסימן ולו הקטן ביותר המעיד על רטיבות, יש לטפל בזה כמה שיותר מהר.

האמצעים לאיתור נזילה היו ידניים. ידע כולל ניחוש. לא היה שום ציוד ושום מיכון משוכלל שיעזור לשרברב לגלות מאיפה מחלחלים המים, בדיקת נזילות איתור נזילות מים מים התבססה על ידע מקצועי וניחוש.

מצלמה טרמית היא מצלמה המתבססת על חום, כשלמעשה כאשר מתרחשת נזילה של מים בתוך הקיר מתחולל שינוי בטמפרטורת הסביבה שממנה נובעת הנזילה. כלומר היכן שמתחילה הנזילה נבחין בטמפרטורה אחת אשר תלך ותשתנה ככל שנתרחק ממקור החום.

אתם צריכים מאתר מקצועי שידע לאתר בכל מצב את הנזילה ולא יבזבז לכם זמן ומשאבים.

קודם כל אתם צריכים להבין ברגע שהאינסטלטור קרוב אליכם הוא ייקח מכם מחיר הרבה יותר נמוך וזאת להבדיל מאינסטלטור אשר צריך לנסוע שעה או שעתיים בשביל להגיע אליכם.

כדאי למהר ולהזמין בדיקת נזילות במקרים של ריח עובש וטחב בבית, או כתמי רטיבות ופטריה כהים על הקיר, וגם אם הצנרת של הבית ישנה מאוד.

Report this wiki page